viernes, febrero 17, 2006

Eivissa ha parlat. No volem una Eivissa de ciment!






Segons la plataforma antiautopista , erem 22.300 persones a la manifestació, crec que suficients per ser escoltats, poca remor no hem fet.
Sa manifestació, pacífica en tot moment, ha recorregut els carrers d'Eivissa demostrant que Eivissa es de tots no d'es 2 que tenen duros.
Sa gent es mesclava, clase social, raça, afiliació política (bueno a aquestos sels hi veia mes es "plumero"), tots junts per una mateixa causa, cuidar sa nostra illa, basta de robarnos, basta de mentirnos, basta d'abusar de naltros.
Se que no ens faran cas, sa preferencia es sa butjaca, mal rebentin.
Només per vora ses families afectades emocionades amb s'actitud dels eivissenc, valia la pena anar-hi, no es ca meva , pero podria ser-ho.

Orgullos de ser Eivissenc i com va dir un "ser español es grande, pero ser de Ibiza es la polla"

--------------------------------------------------------------------------
L'avi Siset em parlava de bon matí al portal
mentre el sol esperàvem i els carros vèiem passar.
Siset, que no veus l'estaca on estem tots lligats?
Si no podem desfer-nos-en mai no podrem caminar!

Si estirem tots, ella caurà i molt de temps no pot durar.
Segur que tomba, tomba, tomba, ben corcada deu ser ja.
Si jo l'estiro fort per aquí i tu l'estires fort per allà,
segur que tomba, tomba, tomba, i ens podrem alliberar.

Però, Siset, fa molt temps ja, les mans se'm van escorxant,
i quan la força se me'n va ella és més ampla i més gran.
Ben cert sé que està podrida però és que, Siset, pesa tant,
que a cops la força m'oblida. Torna'm a dir el teu cant:

Si estirem tots, ella caurà i molt de temps no pot durar.
Segur que tomba, tomba, tomba, ben corcada deu ser ja.
Si jo l'estiro fort per aquí i tu l'estires fort per allà,
segur que tomba, tomba, tomba, i ens podrem alliberar.

L'avi Siset ja no diu res, mal vent que se l'emporta,
ell qui sap cap a quin indret i jo a sota el portal.
I mentre passen els nous vailets estiro el coll per cantar
el darrer cant d'en Siset, el darrer que em va ensenyar.

Si estirem tots, ella caurà i molt de temps no pot durar.
Segur que tomba, tomba, tomba, ben corcada deu ser ja.
Si jo l'estiro fort per aquí i tu l'estires fort per allà,
segur que tomba, tomba, tomba, i ens podrem alliberar.

-------------------------------------------------------------


[Lam]L'avi Si[Mi]set em par[Lam]lava de bon matí al por[Mi]tal
[Fa]mentre el [Mi]sol espe[Lam]ràvem i [Fa]els carros [Mi]vèiem pas[Lam]sar.
Siset, que [Mi]no veus l'es[Lam]taca on estem tots lli[Mi]gats?
[Fa]Si no po[Mi]dem des[Lam]fer-nos-en [Fa]mai no po[Mi]drem cami[Lam]nar!

Si estirem [Mi]tots, ella cau[Lam]rà i molt de [Mi]temps no pot du[Lam]rar.
Segur que [Rem]tomba, tomba, [Lam]tomba, ben cor[Mi]cada deu ser [Lam]ja.
Si jo l'es[Mi]tiro fort per a[Lam]quí i tu l'es[Mi]tires fort per a[Lam]llà,
segur que [Rem]tomba, tomba, [Lam]tomba, i ens po[Mi]drem allibe[Lam]rar.

Lluis Llach - La estaca.

1 Comentarios:

At 1:27 a. m., Anonymous Anónimo comento...

Tot d'acord, però crec que en Lluís Llach no pensa que "ser español es grande". XD

 

Escribe un comentario

<< Principal